28 mei 2009

Back again!!

Hi there,

Sorry that I haven't been around lately, but I hope I can make up now. I've been working on a few cards and LO's. I wonder what you think of it. Please do let me know! Thanks for dropping by and hope you'll visit me again. I'll start out with a little sweet card.

XOXO Nicole

Hallo allemaal!

Sorry dat ik alweer zo'n tijd niets heb laten horen, maar ik hoop dat ik dat nu een beetje goed kan maken. Ik ben de laatste tijd weer lekker bezig geweest en heb een paar kaarten en layouts gemaakt. Ben erg benieuwd wat jullie er van vinden. Ik hoor het graag!! Ik zal het er de komende dagen een beetje op gaan zetten. Om te beginnen nu dit lieve schattige kaartje!

Liefs XOXO Nicole

Van 2009_05_27


And a closer look
Van 2009_05_27

Geen opmerkingen:

Een reactie posten