18 juni 2009

Card Patterns Sketch 19


Hi everyone,
When visiting the blog of Jolanda Meurs, who creates the most beautifull things (Creations by Jolan), I noticed the challenge of Card Patterns. I just love taking on these challenges, because it also challenges me to get right at it. I loved working with the sketch. I wonder what you think of it, please do let me know. Thanks for stopping by, I hope you'll visit me again.

Love XOXO Nicole

Hallo allemaal.
Tijdens het blog surgen kwam ik bij het blog van Jolanda Meurs (Creations by Jolan), die maakt van die prachtige dingen o.a. voor Paper & Pictures en voor Scrapbookmagazine, het blog tegen van Card Patterns die je in de gelegenheid stellen om mee te doen aan een challenge. Dit vind ik altijd leuk, omdat ik het zie als een gerichte opdracht om mee aan de slag te gaan. Ik vond die scallop randjes zo leuk om te verwerken. Url adres van Card Patterns is: http://cardpatterns.blogspot.com/ Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Ik hoor het graag. Bedankt dat je m'n blog hebt bezocht.

Veel liefs XOXO
Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten