30 september 2009

Just Mangnolia Colour Challenge

Van 2009_09_30

I have been playing with my Tilda stamps again! Yup... very much fun and so relaxin. Here's what I came up with for the Just Magnolia Challenge blog. I would love to hear what you think of it. Please leave me a message, or if you would like me to visit your blog, do let me know. Thanks for your visit.
Love XOXO Nicole

Ik ben weer aan het spelen geweest met mijn Tilda stempels. Yup.... erg veel plezier en zoooooo ontspannend. Hierbij dus het kaartje voor het Just Magnolia challenge blog. Ik zou het leuk vinden als je mij liet weten wat je ervan vindt. Of als je eens wilt dat ik je blog kom bezoeken, laat dan even een berichtje achter. Bedankt voor je bezoek.
Liefs XOXO Nicole
Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten