4 september 2009

Mojo Monday week 102

So I discovered another challenge blog. And although I have been busy preparing for a fancy fair, I couldn't resist taking on another challenge. It makes me so happy playing with all of my goodies. Well here's is my entry. I would love to hear what you think of it. Thanks for stopping by.

Love XOXO Nicole

He he, heb weer een challenge blog ontdekt hoor. Bij jullie misschien al lang bekend, maar ik heb hem nu pas gevonden. En zooooo leuk die schetsen. Ik moest er gewoon aan meedoen, terwijl we morgen op een rommelmarkt staan waar deze week nog van alles aan gebeuren moest. Nou ja...... Hierbij dan mijn kaartje. Ik vind het leuke aan deze lijn dat het kerstpapier roze bevat!!! Ik hoor graag wat jullie van het kaartje vinden. Bedankt voor je bezoek.

Liefs XOXO Nicole

Van Kaarten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten